دانلود نرم افزار CRM رایگان + صددرصد مجانی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

باتوجه به شرایط فعلی بازار، اگر مشتریان فعلی خود را حفظ نکنید و برنامه ای برای وفاداری آنها نداشته باشید و تنها به فکر جذب مشتریان جدید باشید حتما از بازار حذف می شوید!

شما برای ثبت و ذخیره اطلاعات مشتریان ، تراکنش های مالی و غیر مالی و کلیه مراودات صورت گرفته نیاز به ابزاری دارید که بتوانید کمپین های بازاریابی طراحی کنید ، مشتریان را بصورت اتوماتیک پیگیری کنید ، خریدهای حضوری و آنلاین خود را همیشه کنترل کنید و گزارشات جذابی را در هر لحظه بررسی کنید.

اما هنگامیکه صحبت از خرید نرم افزار crm در کسب و کار ها می شود ، تنها کاری که مدیران می کنند اینست که به فکر دریافت پیش فاکتور از شرکت های نرم افزاری هستند و بدون توجه به پارامترهای مهمی که در مقاله راهنمای خرید بهترین نرم افزار crm آمده است اقدام به خرید نرم افزار کرده و پس از آن با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند.

گروه حاتم طهرانی به عنوان مشاور و مجری پیاده سازی crm در سازمانهای مختلف ، در خصوص انتخاب نرم افزار crm مناسب کسب و کارتان به شما کمک می کند.

اگر هنوز شرکت کوچک و یا استارتاپی هستید که نمی توانید هزینه های زیادی را برای خرید نرم افزار crm بپردازید ، گروه حاتم طهرانی نرم افزار crm رایگان خود را منتشر کرده است تا شما به راحتی بتوانید آن را دانلود کرده و با فیلم های آموزشی فوق العاده ای که در خصوص نصب و استفاده از نرم افزار منتشر کرده است ، فرآیند نصب و راه اندازی هم رایگان شده است.

نرم افزارcrm رایگان پی سی آفیس مبتنی بر مدیریت تماس های مشتریان بوده و شما می توانید با طراحی انواع فرم ها و فیلدها اطلاعات مشتریان را ثبت و گزارشات جذابی از نرم افزار دریافت کنید .

این نرم افزار به راحتی بروی ویندوز شما نصب شده و با اتصال به سانترال تمام تماس های ورودی و خروجی را هم کنترل می کند.

برای دانلود نرم افزار crm رایگان پی سی آفیس کلیک کنید.

منتظر رونمایی از نرم افزار اتوماتیک سازی در ارتباط با مشتری هم باشید تا بتوانید به سادگی کلیه فرآیند های مرتبط با مشتری را در کسب و کار خود اتوماتیک کنید و با طراحی گردشکارهای جذاب ، سطح تماس خود را با مشتری افزایش دهید.