توصیه های گوگل و بینگ

توصیه های گوگل و بینگ در ارتباط با گرفتن رتبه بهتر در موتورهای جستجوی آنها

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

چگونه می توانیم موفق بشویم یا چگونه بازاریابان جستجو موفق می شوند؟

الگوریتم های پیچیده ی موتورهای جستجو ممکن است غیر قابل نفوذ به نظر آیند. در واقع موتورهای جستجو، خودشان بینش کمی نسبت به چگونه بهتر فرآهم آوردن نتایج یا ذخیره ترافیک بیشتر دارند. آن چیزی که برای ما درباره ی بهینه سازی و بهترین روش ها فرآهم می کنند در زیر شرح داده شده است:

 

 اطلاعات SEO از راهنمای گوگل وب مستر (Google Webmaster)

گوگل برای دستیابی به رتبه های بهتر در موتورهای جستجویش توصیه های زیر را بیان می کنند.

در درجه اول، صفحات را برای کاربران و نه برای موتورهای جستجو طراحی کنید.

کاربران خود را فریب ندهید یا محتوای متفاوتی نسبت به آنچه به موتورهای جستجو ارایه می کنید به کاربران نمایش ندهید. این روش معمولا بعنوان پنهان کردن (cloaking) نامیده می شود.

یک سایت مفید و غنی از اطلاعات بسازید و صفحاتی که به وضوح و دقیقا متن شما را توصیف می کنند بنویسید. اطمینان پیدا کنید که عنوان المان های شما (title) با مشخصه ALT دقیق و توصیفی باشند.

از کلمات کلیدی برای ایجاد لینک های توصیفی و کابر پسند استفاده کنید. یک ورژن از یک لینک برای دستیابی به یک سند با استفاده از مشخصه rel = “canonical” یا 301 redirect برای آدرس دهی محتوای کپی شده استفاده کنید.

اطلاعات SEO از راهنمای بینگ وب مستر (Bing Webmaster) 

مهندسین بینگ در مایکروسافت توصیه های زیر را برای دستیابی به رتبه بهتری در موتور جستجویشان ارایه می کنند.

مطمین شوید که ساختار لینک شما واضح و حاوی از کلمات کلیدی باشد.

مطمین شوید که محتوی شما در زیر تصاویر صفحه (Ajax. JavaScript, Adobe Flash Player) مدفون نشود و بررسی کنید که تصاویر غنی، لینک ها را از ربات های موتورهای جستجو پنهان نکند.

کلماتی را که شما می خواهید فهرست بندی شوند در داخل تصاویر نگذارید. برای مثال اگر شما می خواهید اسم یا آدرس شرکت شما فهرست بندی شود مطمین شوید که آنها در داخل لوگوی شرکت قرار نگیرند.